BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kunne du tænke dig jobbet, der indebærer et stort overblik over handicap- og psykiatriområdernes administrative opgaver samt et tæt samarbejde med ledelsen?
- Kan du have mange bolde i luften, uden at miste overblikket?
- Kan du holde hovedet koldt, når telefonenerne kimer, it-systemerne driller og når kollegaer har brug for din hjælp?
- Kan du indgå i et fællesskab, hvor vi vægter humor højt, vi hjælper hinanden og hvor alle arbejdsopgaver er betydningsfulde?
- Ønsker du at indgå i et arbejdsfællesskab, hvor vores motivation er at skabe de bedste muligheder for at borgerne i handicap- og psykiatriområdet.
- Er du effektiv, arbejdsom, har høj grad af energi og er du derudover indstillet på at være ”Go-to” person for medarbejdere og ledelsen i handicap- psykiatri- og rusmiddelcentret, så er jobbet som administrativ medarbejder måske noget for dig.
Dine opgaver vil være:
- Systemadministrator for handicap-, psykiatri-og rusmiddelområdet
- Ansvarlig for A-sag(SBSYS), Nexus, SEKOIA og Teameffekt (brugerrettigheder og oplæring)
- Personlig og telefonisk betjening til interne og eksterne samarbejdspartnere
- IT-opgaver (opsætning af skærme, pc’er, mobil og sparring til kollegaer
- Ansvarlig for opgaver som Egenkontrol, Personalekoder, UTH og Tunstal, AppWriter, Facebook, busdrift, TDC-telefoni, webredaktør på hjemmeside mv.
- Opdatering af håndbog – intromappe, Tilbudsportalen og diverse administrative lister
- Indkøb, bank og hente diverse
- Varetage administrative opgaver for ledelsen, dataindsamling, planlægningsopgaver, mødeforplejning mv.
Områdets primære IT-systemer er
- A-sag(SBSYS) (Sags- og dokumenthåndteringssystem)
- KMD OPUS (økonomi- og fraværsregistrering)
- KMD Nexus og SEKOIA (platform til borgerforløb)
- Teameffekt (registrering af hændelse)
Kendskab og erfaring med ovenstående IT-systemer vil være at foretrække
Vi kan tilbyde:
- En afvekslende og fleksibel arbejdsplads, hvor du indgår i samarbejdsrelationer og varetager opgaver på tværs af handicap- og psykiatriområdet
- En levende arbejdsplads med gode muligheder for såvel faglig- som personlig udvikling
- En åben, konstruktiv og direkte samarbejdsform, hvor der er med respekt for den enkelte, er fokus på at når resultater, høj faglighed og trivsel
- En spændende hverdag med ansvar og indflydelse hvor du har mulighed for at præge hverdagen
- Et godt arbejdsmiljø hvor vi både værdsætter resultater og høj faglighed
- En arbejdsplads der sætter pris på humor og en uformel omgangstone
Dit fokus vil være på områdets it-portefølje. Med støtte fra it-afsnittet, vil du blive klædt godt på til at udføre professionel it-produktforvaltning med et stærkt socialfagligt perspektiv.
Du vil indgå i den samlede gruppe af administrative medarbejdere i handicap- og psykiatriområdet. Du vil referere til områdelederen for handicapområdet og din primære arbejdsplads vil være på adressen Nordens Allé 74, i Brønderslev.
Derudover skal du forvente at udføre opgaver på andre adresser i Brønderslev Kommune.
Vores ønsker til dig som vores nye medarbejder
- Relevant uddannelse inden for kontorfaget, erfaring med administrative opgaver indenfor den offentlige sektor og gerne suppleret med en socialfaglig uddannelse.
- Har erfaring med it og god teknisk it-forståelse
- Er pligtopfyldende, struktureret og dedikeret til dit arbejde
- Er teamplayer samt selvstændig i dit arbejde
- Har fokus på at yde en god service overfor borgere og medarbejdere
- Er detaljeorienteret og sikrer høj kvalitet i opgaveløsningen og samtidig bevarer overblikket
- Er fleksibel i forhold til arbejdstid, da der i forbindelse med deadlines kan være travlt
- Kan skabe struktur og overblik over opgaver.
- Kan optimere og prioritere i opgaveløsningen
- Har øje for muligheder og tager ansvar for dine opgaver.
Løn og ansættelsesvilkår efter HK-overenskomst
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte:
Gitte Boel Hosbond
Områdeleder, Handicapområdet
+45 99 45 52 42, gitb@99454545.dk
Brønderslev Kommunes medarbejdersyn bygger på følgende:
- Vi er "I samspil med borgerne”, hvilket vi støtter op gennem vores værdier: Fællesskabende, Modig og Nysgerrig.
- I Brønderslev Kommune og på den enkelte arbejdsplads, er det både naturligt, legitimt og velset, at medarbejdere viser interesse for og debatterer arbejdspladsens forhold gennem dialog og samarbejde.
- Vi arbejder ud fra en forventningsmodel, der beskriver forventninger til medarbejdere og ledere i Brønderslev Kommune.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Brønderslev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Brønderslev Kommune, Nordens Allé, 74, 9700 Brønderslev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6125051