Administrativ medarbejder til Handicapområdet i Brønderslev Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kunne du tænke dig jobbet, der indebærer et stort overblik over Handicapområdets administrative opgaver og et tæt samarbejde med ledelsen? 

  • Kan du have mange bolde i luften, uden at miste overblikket? 
  • Kan du holde hovedet koldt, når telefonenerne kimer, it-systemerne driller og når kollegaer har brug for din hjælp til en løsning på problemet? 
  • Kan du indgå i et fællesskab, hvor vi vægter humor, hvor vi hjælper hinanden, og hvor alle opgaver er betydningsfulde? 

Er du vores nye administrative medarbejder, som gerne vil indgå i et arbejdsfællesskab, hvor vores motivation er at skabe de bedste muligheder for at borgerne i Handicapområdet. Er du effektiv, arbejdsom og har du høj grad af energi, så er jobbet som administrativ medarbejder i Handicapområdet måske noget for dig. 
 

Dine opgaver vil være: 

  • Systemadministrator for Handicap-psykiatri-og rusmiddelområdet
  • Superbruger i SBSYS, Nexus, Sekoia og Team Effekt (brugerrettigheder og oplæring) 
  • Personlig og telefonisk betjening til interne og eksterne samarbejdspartnere 
  • IT-opgaver (opsætning af skærme, pc’er, mobil, billede/video redigering), og sparring til kollegaer  
  • Ansvarlig for opgaver som Egenkontrol, Personalekoder, UTH og Tunstal, AppWriter, Facebook, busdrift, TDC-telefoni, webredaktør på hjemmeside mv.
  • Opdatering af håndbog – intromappe, Tilbudsportalen og diverse lister 
  • Indkøb, bank og hente diverse  
  • Varetage administrative opgaver for ledelsen, dataindsamling, planlægningsopgaver, mødeforplejning mv. 

 

Områdets primære IT-systemer er

  • SBSYS (Sags- og dokumenthåndteringssystem) 
  • KMD OPUS (økonomi- og fraværsregistrering) 
  • KMD Nexus og Sekoia (platform til borgerforløb) 
  • Team Effekt (registrering af hændelse)  

Kendskab og erfaring med ovenstående IT-systemer vil være at foretrække

 

Vi kan tilbyde:

  • En afvekslende og fleksibel arbejdsplads, hvor du indgår i samarbejdsrelationer, og varetager opgaver på tværs af Handicap-psykiatri-og rusmiddelområdet
  • En levende arbejdsplads med gode muligheder for såvel faglige som personlig udvikling
  • En åben, konstruktiv og direkte samarbejdsform, hvor der er med respekt for den enkelte, er fokus på at når resultater, høj faglighed og trivsel  
  • En spændende hverdag med ansvar og indflydelse, hvor du har mulighed for at præge hverdagen
  • Et godt arbejdsmiljø hvor vi både værdsætter resultater, høj faglighed, og samtidig sætter pris på humor og en uformel omgangstone    


Du vil indgå i den samlede gruppe af administrative medarbejdere i Handicap-psykiatri-og rusmiddelområdet. Du vil referere til områdelederen for Handicapområdet og din primære arbejdsplads vil være på Nordens Allé 74, i Brønderslev. Derudover skal du forvente at udføre opgaver på andre adresser i Brønderslev. 

 


Vores ønsker til den nye medarbejder

  • Har erfaring med administrative opgaver, gerne fra den offentlige sektor 
  • Er pligtopfyldende, struktureret og dedikeret til dit arbejde 
  • Er teamplayer, men også kan arbejde selvstændigt  
  • Har fokus på at yde en god service overfor borgere og medarbejdere 
  • Er både detaljeorienteret og sikrer høj kvalitet i opgaveløsningen og samtidig bevarer overblikket 
  • Er fleksibel i forhold til arbejdstid, da der i forbindelse med deadlines kan være travlt  
  • Kan skabe struktur på og overblik over opgaver. Kan optimere og prioritere i opgaveløsningen 
  • Arbejder selvstændig, har øje for muligheder, og tager ansvar for dine opgaver. 

 

 Løn og ansættelsesvilkår 

  • Løn og ansættelsesvilkår efter HK-overenskomst


Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte:
Gitte Boel Hosbond
Områdeleder, Handicapområdet
+45 99 45 52 42, gitb@99454545.dk 


Brønderslev Kommunes medarbejdersyn bygger på følgende: 

  • Vi er "I samspil med borgerne”, hvilket vi støtter op gennem vores værdier: Fællesskabende, Modig og Nysgerrig. 
  • I Brønderslev Kommune og på den enkelte arbejdsplads, er det både naturligt, legitimt og velset, at medarbejdere viser interesse for og debatterer arbejdspladsens forhold gennem dialog og samarbejde.
  • Vi arbejder ud fra en forventningsmodel, der beskriver forventninger til medarbejdere og ledere i Brønderslev Kommune. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brønderslev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Brønderslev Kommune, Nordens Allé, 74, 9700 Brønderslev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6017035

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet