Administrativ medarbejder til Jobcenter Brønderslev - Udadvendt, Struktureret og Serviceminded

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Udadvendt, servicemindet og struktureret medarbejder

Vi søger en selvstændig og faglig dygtig medarbejder til en fast stilling på 37 timer til det administrative team på Jobcenter Brønderslev.
Teamet består af 4 medarbejdere hvis primære opgave er at besvare telefoniske opkald til Jobcentrets hovednummer og hjælpe borgere der personligt henvender sig på Jobcentret. Herudover varetages en række administrative opgaver, som skal løses sideløbende.  
Vi søger en medarbejder, som skal være en del af den personlige og telefoniske betjening for Jobcentrets indgang, samt varetage opgaver indenfor økonomi og administration.

De primære opgaver for stillingen:

  • Telefonisk og personlig betjening af borgere, der henvender sig i Jobcentret
  • Behandling af aktindsigt
  • Behandling af refusionsanmodninger
  • Betaling af kurser for de forsikrede ledige
  • Puljer/Budgetter til STAR


Vi forventer, at du:

  • har en relevant administrativ uddannelse og gerne med kendskab til opgaverne i et jobcenter
  • kan bevare fokus i en hverdag med mange afbrydelser og opgaveskift
  • trives med at være i begivenhedernes centrum og være ”på” hele dagen
  • yder en god service i opgaveløsningen i samspil med borgeren
  • er tydelig i kommunikationen både skriftligt og mundtligt
  • er stærk administrativ og it-mæssigt og har veludviklede digitale færdigheder
  • arbejder selvstændigt og struktureret og samtidig er teamplayer, lyttende og løsningsorienteret
  • har stærke sociale kompetencer og får energi af at være sammen med andre
  • bidrager positivt og konstruktivt til det gode samarbejde
  • har et positivt menneskesyn, er engageret og fleksibel


Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor

  • vi lægger stor vægt på at være tilgængelige for borgerne
  • vi har fokus på at vejlede borgerne og sikre god kommunikation
  • der er et godt fagligt fundament og med mange spændende udfordringer
  • vi løbende udvikler organisationen
  • vi vægter tillid og respekt for hinanden meget højt
  • vi værdsætter den gode stemning, en uformel omgangstone og gerne et godt grin


Praktiske oplysninger

  • Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og konkret lønforhandling med den forhandlingsberettigede organisation.
  • Ansøgningsfrist den 4. august 2024
  • Samtaler forventes afholdt den 15. august 2024
  • Forventet opstart hurtigst muligt, senest den 1. oktober 2024
  • Har du spørgsmål til jobbet kan du kontakte afdelingsleder Lars Bisgaard på tlf. 99 45 59 61, larbi@99454545.dk 


Jobcenter Brønderslev er en arbejdsplads med ca. 90 engagerede medarbejdere, der er fordelt i 3 afdelinger: Job og Virksomhedsservice, Tværfaglig Indsats, Kontanthjælp, integration og ydelse – for borgere over 30 år. Samarbejde, hjælpsomhed og god atmosfære er kendetegnende for Jobcenter Brønderslev.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brønderslev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Brønderslev Kommune, Valdemarsgade, 20, 9700 Brønderslev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6071345

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet