Administrativ medarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Udadvendt, servicemindet og struktureret medarbejder

Vi søger en selvstændig og faglig dygtig medarbejder til en fast stilling på 37 timer til det administrative team på Jobcenter Brønderslev.
Teamet består af 4 medarbejdere som bl.a. besvarer telefoniske opkald til Jobcentrets hovednummer og hjælper borgere der personligt henvender sig på Jobcentret. Herudover varetages en række administrative opgaver. 
Vi søger en medarbejder, som skal være en del af den personlige og telefoniske betjening for Jobcentrets indgang, samt varetage opgaver der knytter sig til at holde overblik med økonomien omkring uddannelse af ledige, fakturabetaling, mm.

De primære opgaver for stillingen:

  • Personlig og telefonisk betjening af borgere, der henvender sig i Jobcentret
  • Guide borgere i forbindelse med digitale løsninger
  • Administrative opgaver i forhold til forsikrede ledige
  • Øvrige administrative opgaver i relation til Jobcentrets kerneydelser, herunder administration af boliger til integrationsborgere


Vi forventer, at du:

  • har en relevant administrativ uddannelse og gerne med kendskab til opgaverne i et jobcenter
  • Kan bevare fokus i en hverdag med mange afbrydelser og opgaveskift
  • Trives med at være i begivenhedernes centrum og være ”på” hele dagen
  • yder en god service i opgaveløsningen i samspil med borgeren
  • er tydelig i kommunikationen både skriftligt og mundtligt
  • er stærk administrativ og it-mæssigt og har veludviklede digitale færdigheder
  • arbejder selvstændigt og struktureret og samtidig er teamplayer, lyttende og løsningsorienteret
  • bidrager positivt og konstruktivt til det gode samarbejde
  • har et positivt menneskesyn, er engageret og fleksibel


Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor

  • vi lægger stor vægt på at være tilgængelige for borgerne
  • vi har fokus på at vejlede borgerne og sikre god kommunikation
  • der er et godt fagligt fundament og med mange spændende udfordringer
  • vi løbende udvikler organisationen
  • vi vægter tillid og respekt for hinanden meget højt
  • vi værdsætter den gode stemning, en uformel omgangstone og gerne et godt grin


Praktiske oplysninger

  • Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og konkret lønforhandling med den forhandlingsberettigede organisation.
  • Ansøgningsfrist den 11. februar
  • Samtaler forventes afholdt den 14. og 15. februar
  • Forventet opstart hurtigst muligt, senest den 1. april 2024
  • Har du spørgsmål til jobbet kan du kontakte afdelingsleder Lars Bisgaard på tlf. 99 45 59 61, larbi@99454545.dk 


Jobcenter Brønderslev er en arbejdsplads med ca. 90 engagerede medarbejdere, der er fordelt i 3 afdelinger: Job og Virksomhedsservice, Tværfaglig Indsats, Kontanthjælp, integration og ydelse – for borgere over 30 år. Samarbejde, hjælpsomhed og god atmosfære er kendetegnende for Jobcenter Brønderslev.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brønderslev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Brønderslev Kommune, Valdemarsgade 20, 9700 Brønderslev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5976513

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook