Bliv en nøglespiller i Norlys' retention-team i Brønderslev

dato

Vil du være den forskel, der gør, at kunderne bliver? 

 

På vegne af Norlys leder vi lige nu efter stærke salgsprofiler til retention-teamet i Brønderslev. 

 

Som en del af retention-teamet vil du ofte være sidste led i kæden, når du får kunden i røret. Derfor får du den altafgørende rolle for kundens oplevelse og i sidste ende for, om kunden vælger at give Norlys en chance mere. 

 

Når du går hjem efter endt arbejdsdag, har du tilbragt størstedelen af din tid på at: 

  •   Besvare henvendelser direkte med kunden i røret 
  •   Fastholde kundebasen og måske endda fået den til at vokse
  •   Deltage aktivt i tavlemøder – her er der fokus på åbenhed og ærlighed 
  •   Sende letforståelige svar ud på mail
  •   Sparre og vidensdele med dine lige så dedikerede kolleger

 

Noget af det første, du vil opdage, når du træder ind på Norlys-kontoret, er det sammenhold og fællesskab, der dagligt giver dig energi til at møde kunderne med tilsvarende drive. Der er fokus på performance og kontinuerlig udvikling, så du altid kan yde dit bedste i dit møde med kunderne. 

 

hvem er du

Din baggrund er ikke så vigtig, det afgørende er, at du har et veludviklet salgsgen. For nogle af konsulenterne har salg og købmandskab været et nyt område, og for andre har det været velkendt. Uanset din baggrund ser Norlys det som deres fornemmeste opgave at klæde dig på til snakken med kunderne. Og over tid bliver det et naturligt fagligt løft til dig, som er nysgerrig på at gå sælger-vejen. Men det, vi lægger allerstørst vægt på, er i virkeligheden dit mindset og din personlighed. Har du viljen til at lære? Så er du allerede rigtig godt på vej.

 

arbejdstid og -sted

Opstart er 1. november. Du vil have fast lokation på kontoret i Brønderslev. Arbejdstiden ligger i tidsrummet 8.00-17.00 mandag til fredag, og stillingen er 37 timer om ugen. Løn efter overenskomst.

 

Vi holder løbende samtaler og lukker opslaget når de rigtige er fundet.

 

norlys

Norlys er Danmarks største integrerede energi- og telekoncern med ca. 800.000 andelshavere, 1,7 millioner kunderelationer, 3.000 medarbejdere og over 100 år på bagen. Som andelsejet selskab ligger det dybt i deres DNA at tage ansvar for mere end dem selv. Derfor leverer de ikke bare fremtidssikrede løsninger til danske hjem og virksomheder. De arbejder målrettet for grøn og digital omstilling af hele vores samfund. Og brænder for at skabe fremskridt for både mennesker, lokalmiljø og klima. De håber, at du vil være med. For de tror på, at fremtiden er så god, som vi gør den til. Sammen.

 

om randstad
Randstad er verdens største HR-udbyder og ‘partner for talent’. Vi giver lige muligheder til alle uanset baggrund og hjælper kandidater med at forblive relevante på et hastigt skiftende arbejdsmarked. Vi tror på et inkluderende arbejdsmarked, hvor alle kan være sig selv og føle sig velkomne.

Vores markedsindsigt og store kendskab til arbejdsmarkedet hjælper virksomheder med at opbygge en kvalificeret, mangfoldig og fleksibel arbejdsstyrke, og vi støtter mennesker og virksomheder i at nå deres fulde potentiale. Det er det, vi er her for, og det er det, der motiverer os hver dag.

Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group. Vi formidler dagligt arbejde til over 600.000 mennesker verden over og er førende inden for rekruttering, karriererådgivning og fleksibel arbejdskraft i Danmark, med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg og Kolding.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brønderslev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

RANDSTAD A/S, Bredskifte Allé, 8210 Aarhus V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6148696

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet