Bliv virksomhedskonsulent og skab jobmuligheder for borgere på kanten af arbejdsmarkedet

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi tror på, at ingen kan alt, men alle kan noget. Er du klar til at bidrage?
Er du en udadvendt og handlingsorienteret person, der brænder for at gøre en forskel?

Kan du bidrage til at understøtte virksomheder i at være på forkant med deres fremtidige kompetencebehov? Og kan du formidle virksomhedernes behov på en måde, hvor jobcenterets rådgivere kan bringe det ind i dialogen med borgerne?

Til teamet søger vi en dedikeret virksomhedskonsulent, der kan skabe jobmuligheder for borgere længere væk fra arbejdsmarkedet. Du vil spille en central rolle i at bygge bro mellem mennesker, virksomheder og kommunen og derigennem sikre det gode match mellem job og borgers ressourcer.

Primære opgaver i Job & Udvikling 

  • Opsøge virksomheder og skabe jobmuligheder for borgere længere væk fra arbejdsmarkedet
  • Matche virksomheder og kandidater, så begge parter får et værdifuldt samarbejde
  • Opbygge en tillidsbaseret relation til borgerne som led i en systematisk indsats, hvor målet er fodfæste på arbejdsmarkedet
  • Løse administrative opgaver som journalisering og dokumentation

Vi tilbyder 

  • En fast stilling på 37 timer pr. uge
  • En arbejdsplads med et godt fagligt fundament og mange spændende udfordringer 
  • Indflydelse på eget arbejde og på indsatsen i teamet 
  • Et selvstændigt og udfordrende job, med mange eksterne og interne samarbejdsrelationer 
  • En arbejdsplads med en uhøjtidelig og positiv kultur, der er præget af et godt og sundt arbejdsmiljø 
  • Gode kolleger, god stemning, en uformel omgangstone og gerne et godt grin

Vi forventer at du: 

  • Har bred og generel viden om arbejdsmarkedet og beskæftigelsesområdet 
  • Har erfaring med jobskabelse, gerne fra lignende områder
  • Forstår arbejdsmarkedets behov og kan tale virksomhedernes sprog
  • Er en tillidsskabende person med gode kommunikationsevner 
  • Er en teamplayer, lyttende, løsningsorienteret og omstillingsparat i din samarbejdsform 
  • Arbejder systematisk og er en erfaren bruger af it-systemer (Momentum og VITAS)

Praktiske oplysninger

  • Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og konkret lønforhandling med den forhandlingsberettigede organisation.
  • Ansøgningsfrist 17. november 2024
  • Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag d. 25. november 2024
  • Forventet ansættelse 1. januar 2025

Har du spørgsmål til jobbet kan du kontakte afdelingsleder Steffen W. S. Larsen på tlf. 9945 5756, stwsl@99454545.dk

Jobcenter Brønderslev er en arbejdsplads med ca. 80 engagerede medarbejdere, der er fordelt i 3 afdelinger: Job og Virksomhedsservice, Tværfaglig Indsats og Kontanthjælp, integration og ydelse. 

Samarbejde, hjælpsomhed og god atmosfære er kendetegnende for Jobcenter Brønderslev

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brønderslev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Brønderslev Kommune, Valdemarsgade, 20, 9700 Brønderslev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6141004

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet