Er det dig vi mangler?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I Sekretariatet mangler vi en kollega, der har lyst og evner til at varetage tværgående opgaver, sekretariats- og udvalgsbetjening og sikre en stabil drift.

Dine opgaver:

Som sekretariatsmedarbejder får du en afvekslende dag, med mangeartede opgaver. Du vil i dagligdagen bl.a. få ansvaret for

Forskellige sekretariatsopgaver

  • at samle og frigive dagsordner for udvalg og råd.
  • administrere rådhusets digitale postkasse, samt oprette sager i ESDH-system i turnus sammen med dine øvrige kollegaer.
  • supportere kollegaer rundt om i organisationen i bl.a.. ESDH-system og andre fagsystemer.
  • Vejlede om og kontrollere Byrådspolitikeres kørselsindberetninger, tabt arbejdsfortjeneste ect.
  • Vejlede om vederlag og diæter
  • køb og salg af grunde / Støttet byggeri

Sekretærfunktion for Borgmesteren

  • Kalenderstyring
  • arrangere møder
  • besvare henvendelser fra bl.a. borgere, i tæt samarbejde med Borgmesteren og andre forvaltninger.

Derudover skal du deltage i eller have ansvaret for andre lovgivningsbestemte opgaver som f.eks.

  • arrangere Grundlovsceremoni
  • optag til Grundlisten (hvert 4. år)
  • planlægning og afholdelse af valg.

Vi arbejder målrettet med indsatser, hvor vores fokus er på at modernisere og opgradere sekretariatet til version 2.0. Vi optimerer processer, nytænker arbejdsgange og opgaver. Det betyder også, at vi kan flytte rundt på opgaver blandt kollegaer for at sikre en stabil og holdbar drift. Derfor skal du være indstillet på, at der kan komme nye opgaver til og der kan også være opgaver der forsvinder fra dit ansvarsområde.

Hvem er du?

Du har en relevant administrativ baggrund. Du er omstillingsparat og har mod på nye opgaver og projekter og det falder dig nemt at lære nyt. Du er holdspiller og har forståelse for forskelligheder. Du er detalje orienteret, har gå-på-mod og vilje til at ville.

Vi lægger vægt på, at du:

  • har kendskab til sekretariatsbetjening eller kendskab til at arbejde i en politisk styret organisation.
  • selvstændigt kan tage initiativ til at nytænke opgaveløsning, men samtidig forstår at være holdspiller og løfte i flok.
  • har gode formidlings-, kommunikations- og samarbejdsevner. 
  • har lyst til at arbejde i et faglig stærkt team, hvor alle bidrager til tværgående løsninger og hvor vi spiller hinanden gode.

 

Om os.

I sekretariatet er vi 7 medarbejdere. Afdelingen har en bred vifte af opgaver indenfor betjening af byråd, central posthåndtering, køb og salg af ejendomme, støttet boligbyggeri, vielser, repræsentative opgaver, valghåndtering, GDPR og administration af forskellige systemer, bl.a. kommunens elektroniske journalsystem.

Dine kommende kollegaer repræsenterer en blanding af forskellige faggrupper og derfor har vi en bred palette af fagligheder og kompetenceområder.

Vi tilbyder et godt socialt og fagligt miljø, som vi hele tiden arbejder med at udvikle i en positiv retning. Vi vil gerne have vidensdeling, faglighed, samarbejde og god kundebetjening til at være kendetegnende for afdelingen.

 
Løn og ansættelsesvilkår 

Stillingen er på fuld tid (37 t. ugentlig) og ønskes besat pr. 1. april 2024 eller snarest derefter.

Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den relevante faglige organisation.

Lønnen aftales konkret ud fra baggrund og erfaringer.

Ansøgningsfrist er 10. marts 2024.  Vi forventer at holde samtaler mandag den 18. og tirsdag den 19. marts 2024

 
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte:
Leder for Sekretariatet Tina Juul Jensen tlf. 99455029 eller mail. Tina.juul.jensen@99454545.dk eller 

Chef for HR og Sekretariat Dorte Dewitz tlf. 99455990 eller mail. Dord@99454545.dk
 

Vi glæder os til at høre fra dig!


Brønderslev Kommunes medarbejdersyn bygger på følgende: 

  • Vi er "I samspil med borgerne”, hvilket vi støtter op gennem vores værdier: Fællesskabende, Modig og Nysgerrig. 
  • I Brønderslev Kommune og på den enkelte arbejdsplads, er det både naturligt, legitimt og velset, at medarbejdere viser interesse for og debatterer arbejdspladsens forhold gennem dialog og samarbejde.
  • Vi arbejder ud fra en forventningsmodel, der beskriver forventninger til medarbejdere og ledere i Brønderslev Kommune. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Brønderslev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Brønderslev Kommune, Ny Rådhusplads 1, 9700 Brønderslev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6000968

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet