I weekenden blev den traditionsrige Sct. Hans-turnering afholdt i Brønderslev Golfklub, hvor medlemmerne blev mødt af en særlig oplevelse med hekse-tema på banen. Konkurrencen foregik i strålende solskin og afsluttedes med en hyggelig grillaften arrangeret af golfcaféen.
Deltagerne kunne nyde formandens båltale og fællessang, hvilket skabte en varm og inkluderende stemning. Tina Jensen, Henrik C. Rasmussen, Kjeld Schulz og Sebastian Schulz sikrede sig førstepladsen i turneringen, der blandt andet også kunne fejre Flemming Hæstrup og holdets triumf på andenpladsen.
Tillykke til vinderne og tak til alle deltagere for en dejlig aften på golfbanen!
Kilde: Brønderslev Golfklub