Brønderslev Rideklub afholdt sommerafslutning med elevskolen

dato

Brønderslev Rideklubs elevskole fejrede sommerafslutning i fredags med en hyggelig og varm aften fyldt med aktiviteter og samvær. Aftenen, der blev arrangeret af Aktivitetsrådet, tilbød blandt andet rundbold samt snacks som pizza og popcorn. De deltagende elevryttere nød også at riste skumfiduser over bål og tilbringe tid med klubbens heste, Frede, Malinka, Foxy og Wendy.

Med det gode vejr som baggrund kulisse blev der skabt mange gode sommerminder blandt de yngre ryttere. Elevhestene går nu på en velfortjent sommerferie fra næste uge. Brønderslev Rideklub takker alle involverede for deres indsats og ser frem til at byde eleverne velkommen efter ferien.