Kulturskolen i Brønderslev Kommune lukkede sæsonen af med en række inspirerende sommerkoncerter, hvor talentfulde elever optrådte med musik, der fyldte rummet med glæde og energi.
Fra de første toner til de sidste klapsalver har elever, publikum og undervisere alle bidraget til at skabe en særlig atmosfære. Kulturskolen takker alle involverede og ser allerede frem til at byde både nye og gamle elever velkommen til næste sæson, som lover at bringe ny spænding og musikoplevelser.