Nordjyllands Idrætshøjskoles golflinje afsluttede i dag deres sidste match i Brønderslev Golfklub, hvor Forår26-holdet for sidste gang dystede på greenen før sommerferien.
Ved ugentlige besøg har holdet fra højskolen været et velkomment indslag i klubben, og der blev i dag taget afsked med dem efter en god sæson. I slutningen af sommeren vil nye golfentusiaster fra højskolen indtage banen, og klubben glæder sig til at byde dem velkommen.
Kilde: Brønderslev Golfklub