Kampagne mod spirituskørsel lanceret i Brønderslev

dato

Brønderslev Kommune sætter fokus på trafiksikkerhed i sommertiden ved at deltage i Rådet for Sikker Trafiks kampagne "Klar til et pust?". Kampagnen skal minde borgerne om de alvorlige konsekvenser ved spirituskørsel, en særlig risiko i sommermånederne med mange arrangementer.

Kommunen opfordrer alle til at tænke over deres alkoholforbrug og sikkerhed på vejene: "God sommer – og kom sikkert hjem," lyder budskabet i deres opslag på Facebook.