Årets studenter springer ud på Brønderslev Gymnasium

dato

Brønderslev Gymnasium og HF fejrer i morgen og på tirsdag de nyeste studenter fra årgang 2026. Traditionen tro vil disse studenter om 25, 40 og 50 år blive inviteret tilbage som jubilarer, ligesom weekenden bød på gensyn med jubilæumsårgange fra 2001, 1986 og 1976.

Disse tidligere studenter inkluderede BG's allerførste årgang, og gymnasiet udtrykker stolt skab over de mange glade gensyn. Skolen ønsker alle gamle og nye studenter tillykke med deres milepæle.