Skolegades Skole har delt et hjertevarmt opslag på Facebook for at fejre afslutningen af året med deres 9. årgang. Skolen reflekterede over de sidste år, der har været præget af grin, kaos, udfordringer og masser af kaffe. Fra både elevernes og lærernes side har året været en rejse, der krævede udholdenhed og samarbejde.
Med et stort tillykke ønsker skolen at takke eleverne for mange minder og udtrykker stolthed over, at de alle kom igennem året sammen. Stor hyldest til alle afgangseleverne.
Kilde: Skolegades Skole