Skolegades Skole fejrede i aften deres 9. årgangs dimission med et festligt arrangement. Aftenen markerede afgangselevernes afslutning på deres tid på skolen med smil, taler, musik og varme ønsker for fremtiden.
Det blev en mindeværdig aften, hvor lærere og elever så tilbage på gode oplevelser og venskaber. Skolen udtrykker stolthed over de unge mennesker, der nu træder videre ud i livet.
Alle afgangselever ønskes held og lykke på deres videre rejse. Skolen inviterer desuden til at synge sommerferiesangen kl. 11:25 i morgen.
Kilde: Skolegades Skole